parodos logo 2004  |   2003  |   2002  |   2001  |   2000  |   1999  |   1998  |   1997
logo
englishhomemail
fonas
 

Pagrindiniai rėmėjai:

BlueBridge

Microsoft

Siemens

Omnitel

Rėmėjai:

BOD

Oracle

akelote

„Infobalt“ dienraštis:

Lietuvos Žinios

„Infobalt“ televizija:

Lietuvos Televizija

„Infobalt“ radijas:

Lietuvos radijas

Reklama:

JCDecaux

Organizatorius:

Infobalt

Rangovai:

Visus Plenus   Litexpo

 

 

Dėmesio!!! Tai archyvinė informacija!
Visi šioje svetainėje pateikti adresai, įkainiai ir kt. gali būti pasikeitę!

ITT projektai

Jaunimo krantas, VšĮ

Stendo nr.:    G5.01  

Lietuva, LT-26115 Elektrėnai, Draugystės g. 20
WWW:jk.elektrenai.lt
Vadovai:Rimantas Varanauskas,
valdybos pirmininkas
Vladimiras Fedotovas,
direktorius

Asmuo kontaktams:

Rimantas Varanauskas
Tel.:+370 611 23123
Faks.:+370 5 283 9417
E.paštas:rimas@lietuvoje.lt

Logo

Kataloginė informacija

Pagrindinė informacija apie produktą:

1. Žinių visuomenės ir žmogiškųjų išteklių plėtrai kaimiškosiose savivaldybėse skirti projektai „RITA 5“ ir „@kademija“. Vienas iš tikslų – savivaldybių „e. sujuntgies“ modelio įgyvendinimas. Projektai nukreipti į viešąjį sektorių ir verslo interesus.
2. Internetinis projektas – interaktyvus žaidimas-konkursas „Paprasta kaip 2x2“ – tai originalus produktas, skirtas įvairiapusei tikslinei informacijai internete pateikti tikslinėms grupėms ir jai įsiminti. Projekte apjungiami edukaciniai procesai ir verslo (reklamos) aspektai. Vienas iš gretutinių produktų – bendras projektas su Vidaus reikalų ir Teisingumo ministerijomis – konkursas moksleiviams „Temidė“.

Produkto rinka:

1. Lietuvos rajonų savivaldybės (projektai pradėti plėtoti Birštono, Elektrėnų, Kaišiadorių, Širvintų ir Trakų savivaldybėse).
2. Pirminė tikslinė grupė – šalies moksleiviai, numatoma plėtoti projektą studentų ir pagyvenusių žmonių tikslinėms grupėms, vėliau – tęsti ES šalyse.

Marketingas:

1. Projektų įgyvendinimo pradžia – 2006 m.
2. Projektas pradėtas įgyvendinti 2003 m. šalies bendrojo lavinimo mokyklose. 2005–2006 m. numatoma plėsti tikslines grupes, pradėti bandomuosius projektus keliose užsienio šalyse. Verslo struktūroms projektas naudingas tuo, kad leidžia pateikti koncentruotą, tęstinę virtualią informaciją tikslinėms produktų ir paslaugų vartotojų grupėms. Tai sukuria itin veiksmingą grįžtamąjį ryšį ir informacinį bei reklaminį efektą. Verslo subjektų dalyvavimo projekte intensyvumas ir įkainiai – sutartiniai.

Tolimesni produkto vystymo planai:

1. Projektai „RITA 5“ ir „@kademija“ įgyvendinami pagal parengtą galimybių studiją ir investicinį projektą (su juo susipažinti galima kreipiantis į VšĮ „Jaunimo krantas“).
2. Projektas „Paprasta kaip 2x2“ įgyvendinamas kaip viena iš sudedamųjų VšĮ „Jaunimo krantas“ dalių, nukreiptų į žmogiškųjų išteklių ir ITT plėtros sritis.

 

 
     
INFOBALT: Vokiečių g. 28/17–16, 2001 Vilnius. Tel. 8 5 262 26 23, faksas 8 5 262 26 29, el. paštas: office(eta) infobalt.lt Viršus
Copyright © asociacija „Infobalt“, visos teisės saugomos