|
Pagrindiniai rėmėjai:




Rėmėjai:



Infobalt dienraštis:

Infobalt televizija:

Infobalt radijas:

Reklama:

Organizatorius:

Rangovai:

|
|
Dėmesio!!! Tai archyvinė informacija! Visi šioje svetainėje pateikti adresai, įkainiai ir kt. gali būti pasikeitę!
Parodos (forumo) metu visi naudojantys Internetą dalyviai iš esmės sujungti į didelį vietinį tinklą, kuriame galimos pakankamai rimtos saugumo problemos. Jei nesiimate specialių apsaugos priemonių ir nesate saugumo specialistai, Jums bus labai pravartu susipažinti su šiomis rekomendacijomis. - Naujai suinstaliuoto PC arba naujo kliento PC nejunkite į tinklą kol:
- jame nėra įdiegto naujausio pataisų paketo (Windows XP SP-2, Windows2000-SP4a);
- jame nėra aktyvuota tinklo apsauga (Windows Firewall, Windows2000-zone alarm, E-Trust);
- jame nėra instaliuota antivirusinė programa (Norton Antivirus, Panda Antivirus, E-Trust, AVG, Nod32).
- Patikrinkite, ar kompiuteris nesiunčia bei nepriima neaiškių duomenų:
- išjunkite visas programas galinčias naudoti tinklo resursus (Outlook, Emule, Windows Update ...);
- My Network Places->Properties->Local Area Connection->Status->Activity->Packets turi nebuti siunčiami ar priimami paketai, arba gali kisti tik paskutiniai du skaičiai (dešimtys paketų);
- Jei šalia laikrodžio matote tinklo parametrų ikonėlę, patikrinkite ar joje pastoviai nedega abu monitoriukai.
- Patikrinkite kompiuterio pajėgumą (esant virusams jis gali stipriai sumažėti):
- Spauskite dešinį pelės mygtuka ant šalia START mygtuko esančio mėlyno(pilko) fono ->Task Manager;
- "Perfomance skyrelyje patikrinkite ar CPU Usage neviršija 60-90%;
- jei kompiuteryje neveikia jokios pašalinės programos, atkreipkite demesį į HDD lemputę ant korpuso - jei ji dega pastoviai arba labai tankiai mirksi - tai pagrindinis indikatorius, kad sistemos atmintis apkrauta.
- "Processes skyrelyje išrikiuokite procesus pagal Mem Usage stulpelį ir patikrinkite procesų, naudojančių daugiausiai atminties pavadinimus - itartinos keturių raidžių kombinacijos aklx.exe, HFEC.exe ir pan., keisti pavadinimai web.scr, wofe5.exe (ar tai virusai, ar sisteminės programos galite patikrinti adresu http://www.processlibrary.com.
- Patikrinkite antivirusinės programos būklę:
- ar ji pasileidžia?
- ar nepasenusi virusų duomenų bazė?
- ar veikia update funkcija?
- Patikrinkite, ar įjungta Firewall funkcija:
- My Network Places->Properties->Local Area Connection->Advanced->Windows Firewall->Settings (turi būti On arba Enabled);
- Atkreipkite dėmesį į firewall pranešimus apie nepažįstamų programų bandymus prieiti prie tinklo resursų.
- Sisteminiame kataloge (C:/) patikrinkite ar nėra įtartinų *.bat, *.scr, *.cmd failų.
- Patikrinkite, ar nepakeisti tinklo parametrai:
- start->run->command->ipconfig /all - dauguma adresų turi prasidėti (82...;84...; 217...; 192; 10...; 212...);
- My Network Places->Properties->Local Area Connection->Status->Support->Details lauko parametrai turi sutapti su ipconfig rodomais tinklo parametrais.
- Patikrinkite kartu su operacine sistema startuojančias programas:
- start->run->msconfig->Services->hide all microsoft services ieškokite itartinų pavadinimų apibūdintų 3.c skyriuje;
- startup skyrelyje irgi patikrinkite ar nėra įtartinų programų.
- Patikrinkite Event irašus:
- Start->Control Panel->Administrative Tools->Event Viewer->system ir application skyreliuose perskaitykite geltonuojančius ir raudonuojančius įrašus.
2005-10-15
|
|
|