parodos logo 2004  |   2003  |   2002  |   2001  |   2000  |   1999  |   1998  |   1997
logo
englishhomemail
fonas
 

Pagrindiniai rėmėjai:

BlueBridge

Microsoft

Siemens

Omnitel

Rėmėjai:

BOD

Oracle

akelote

„Infobalt“ dienraštis:

Lietuvos Žinios

„Infobalt“ televizija:

Lietuvos Televizija

„Infobalt“ radijas:

Lietuvos radijas

Reklama:

JCDecaux

Organizatorius:

Infobalt

Rangovai:

Visus Plenus   Litexpo

 

 

Dėmesio!!! Tai archyvinė informacija!
Visi šioje svetainėje pateikti adresai, įkainiai ir kt. gali būti pasikeitę!

Į š.m. rugsėjo 15 d. “REVAL HOTEL LIETUVA” viešbutyje konferencijų salėje asociacijos “Infobalt” surengtą seminarą “Būti ar nebūti ITT parodoms” susirinkę 80 Lietuvos ITT įmonių atstovai, rinkodaros ir viešųjų ryšių specialistai aiškinosi, kas kaltas dėl nesėkmių parodose.

Į š.m. rugsėjo 15 d. “REVAL HOTEL LIETUVA” viešbutyje konferencijų salėje asociacijos “Infobalt” surengtą seminarą  “Būti ar nebūti ITT parodoms”  susirinkę  80 Lietuvos ITT įmonių atstovai, rinkodaros ir viešųjų ryšių specialistai aiškinosi, kas kaltas dėl nesėkmių parodose.

Seminaro dalyviams apie atliktus tyrimų rezultatus pranešime “Lietuvos spauda apie ITT įmones” pasakojo agentūros „TNS Gallup“ media direktorius Gytis Juodpusis, su „Infobalt“ parodos naujienomis ir sąlygomis dalyvaujantiesiems  supažindino Džiugas Juknys, asociacijos „Infobalt“ direktorius, Kastytis Balčiūnas, „Visus Plenus“ projektų vadovas, „ITT Sprendimų forumo“ projekto vadovė Rasa Leskevičienė.

Apie nestandartinius startinius dalykus ruošiantis parodoms kalbėjo viešųjų ryšių agentūros „Informacijos kalvė“ vadovas Vaidotas Cucėnas. Didelio susidomėjimo ir klausimų sulaukė pranešimą apie tai, kaip padidinti investicijų grąžą iš dalyvavimo parodoje, skaitęs ITT verslo vystymo konsultantas iš Švedijos Andrej Mekionis. Jo pranešime buvo nagrinėjama ITT Europos įmonių dalyvavimo parodoje patirtis, analizuojamos sėkmės ir nesėkmės.

 Seminaro dalyviai turėjo puikią progą  sužinoti, kaip iš dalyvavimo parodose galima maksimaliai uždirbti. Seminarą užbaigė simbolinė parodų šalininkų ir priešininkų dvikova, kurią vedė renginių organizatorius Jogaila Morkūnas. Paaiškėjo, jog prieš parodos “INFOBALT” rengimą pasisakė tik vienas dalyvis, 6 pageidavo ją rengti kas 2 metai, o likusieji balsavo už  parodos rengimą kiekvienais metais. Visą seminare pateiktą informaciją galima rasti  naujoje svetainėje www.2005.infobalt.lt

Parodos “INFOBALT 2005” organizatoriai svarsto galimybę susisiekti su parodoje nedalyvausiančių ar dar abejojančių dėl dalyvavimo įmonių atstovais.

INFOBALT  SPAUDOS  CENTRAS

  

2005-09-16

 
     
INFOBALT: Vokiečių g. 28/17–16, 2001 Vilnius. Tel. 8 5 262 26 23, faksas 8 5 262 26 29, el. paštas: office(eta) infobalt.lt Viršus
Copyright © asociacija „Infobalt“, visos teisės saugomos